TDAH. Ampliando la mirada
Canàries: naturalitzant l’escola des d’una perspectiva transversal i ecosocial
Elisa Isabel Suárez Romero María Antonieta Hernández González Programa d’Educació Ambiental i Sostenibilitat del Servei...
Els contes com a eina per conèixer el món i per implicar-nos-hi
Aquest curs, l’Associació Solidària Blau Magenta i els infants de segon de primària de l’escola Frederic Mistral-T&eg...
El seminario de escritura como construcción colectiva de experiencia y conocimiento
Música i cultura: De dins del cor
Vaig arribar al cor de gospel Veus.kat, de Lleida, de la mà d’una amiga. La idea bàsica, la que m’atreia, era la possibilita...
Escuchar la respiración de la vida
Lectures augmentades: la flipped library o la biblioteca inversa a l’escola
«Quin llibre puc triar?», «Que m’agradarà, aquest?», «Com saps que és el millor?», «De q...
Prácticas e identidades de los maestros rurales franceses
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...