Catalunya: Barcelona i l’aposta per naturalitzar espais educatius
Maria Truñó Salvadó Comissionada d’Educació e l’Ajuntament de Barcelona Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar Consell ...
Ara toca treballar les TIC: portafolis digital a l’aula
Les metodologies actives, les TIC i l’alumnat com a protagonista del seu aprenentatge són els ingredients d’un portafolis digital, ...
Asesoramiento familiar en colaboración con los centros escolares
En el present article, s’hi ressenya una experiència comunitària d’innovació social per promoure la parentalitat posi...
Maite Rosende
Creences i valors
Les creences i els valors, en íntima relació, s’assumeixen per «pluja fina» o a través «d’un impact...
Escribimos poemas en el segundo ciclo de primaria
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull de poesies de caràcter popular per conè...
El valle de Azun en los altos Pirineos franceses
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...