Creences i valors
Les creences i els valors, en íntima relació, s’assumeixen per «pluja fina» o a través «d’un impact...
Escribimos poemas en el segundo ciclo de primaria
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull de poesies de caràcter popular per conè...
El valle de Azun en los altos Pirineos franceses
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
La intención y el gesto
Suport entre iguals per fomentar l’aprenentatge
La implantació del programa CA/AC (Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar) al nostre centre ha comportat tot un repte de formació i...