Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
Deixem d'inventar la roda
Deixem d’inventar la roda Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es Si se sap des de fa més de cen...
Reflexions sobre el control d'esfínters al cicle 0-3
Reflexions sobre el control d’esfínters al cicle 0-3 Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «“Fer-se pipí al ...
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo Una vegada, una mare em va explicar una conversa que havia mantingut amb el seu fill de 3 anys. Arr...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge...
Una autodefinició: Som emprenedores i no ens fan por els reptes. Som pacients en l’escolta i respectuoses, ens agrada ajudar els infants ...
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, aportant-li motius per llegir-los. Prop...
Contes: Juguem a amagar-nos
Sapo Sopa