COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
«Aaah! Una aranya! Està morida?»
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Las cajas de fruta: el juguete estrella… año tras año
Qui m’hauria dit mai que, tan sols amb unes caixes de fruita, els infants d’1 a 3 anys poguessin inventar més d’una dotzena d...
Dando una «vuelta» con Flipped Classroom
Confiar en les criatures, confiar en les mares i els pares
En aquest article d'opinió, Karmele Baelo ens planteja un repte clau per a l'escola actual: com aconseguir la confiança de les fam&iacut...
Actividad física y sedentarismo en la adolescencia
Treballar la convivència en els centres educatius
L’educació en i per a la convivència ha deixat de ser una prioritat per a l’Administració educativa. El treball en po...