Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Ressorgeix Montessori al segle XXI?
La pedagogia Montessori ressorgeix amb força al segle xxi. Conflueix amb les darreres investigacions dutes a terme en el camp de la neuro...
Experiències d’educació ambiental sostenible
Experiències d’educació ambiental sostenible Andrea Ballester Vázquez, Antonio José Morales Hernández L’educaci&#...
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
Educació i benestar
S’ha parlat molt del malestar en educació i hi ha motius de sobres per estar molestos. Sempre ens sobraran motius per estar-ne. El m&eacu...
Qué nos dice la investigación científica: Aprendemos conectando las nuevas experiencias con lo...
Aprendemos conectando las nuevas experiencias con los conocimientos previos Consigna de la evidencia Para promover el aprendizaje es nece...
Formación de padres y madres