Pistas para la evaluación: ¿Cómo debería ser la evaluación de la educación matemática infa...
Passem a l’acció
Sabem que hi ha moltes coses que funcionen en el món educatiu. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant a nivell individual com co...
Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
(En)Raonem en parella: tutoria entre iguals per desenvolupar la resolució cooperativa de problemes
(En)Raonem en parella és un programa educatiu desenvolupat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la UAB, que, emprant la...
Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...
Elena Lobo, psicóloga. Ayudar a las familias a pensar
Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...
Reflexiones sobre el control de esfínteres en el 0-3
Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «El “hacerse pis en el cole” no puede ser un conflicto. No es de recibo que el c...