CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
TROBADES I Congrés Internacional de la RIEEB: «Competències emocionals: claus del benestar» Barcelona i en línia, del 22 al 2...
«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
El blog per descobrir el patrimoni natural a les aules de primària
La proposta didàctica que presentem té la finalitat d’oferir, a l’alumnat de cinquè d’educació prim&agra...
Respetar el crecimiento natural de niños y niñas o estimular, motivar, acelerar…
Evaluación de la acción tutorial
L’acció tutorial és el conjunt de totes les actuacions educatives dutes a terme per tal d’afavorir al màxim el desenv...
Perquè hi hagi ombra, hi ha d’haver foscor
En un grup de segon de primària, vam desenvolupar una proposta d’indagació escolar sobre la posició solar a través d...
La acogida del profesorado de nueva incorporación
La acogida del profesorado de nueva incorporación Cristina Segovia Barberán En este artículo se expone la necesidad de crear planes efe...