Relatos de vivencias personales: Para empezar, dejarse llevar por el olfato
Assessorament familiar en col·laboració amb els centres escolars
En el present article, s’hi ressenya una experiència comunitària d’innovació social per promoure la parentalitat posi...
L’hort, una aula oberta a l’exterior
L’hort, un espai de treball compartit amb les famílies, el padrí expert i el professorat, ens proporciona situacions significative...
Material para el alumnado: Mi proyecto personal
Tras, tras, cucutras
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...