L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
Modelos de familia: ¿qué es lo que de verdad cuenta?
Aquest capítol acosta al lector les relacions familiars i els models de família prestant especial atenció a la diversitat familia...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i p...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincion...
Trajectòries personals d’aprenentatge
Trajectòries personals d’aprenentatge Què són i com es poden incorporar a la pràctica educativa Moisès Esteban-Guitart ...
“El meu nen no llegeix”
Els mestres, els d'avui i els d'ahir, s'enfronten sovint a una afirmació per part dels pares i les mares: «El meu nen no llegeix». La ...
Respirar el verd
L'escola comunitat d'aprenentatge Can Besora, de Mollet del Vallès, escull amb molta cura el lloc i les propostes per dur a terme durant...
La familia en la escuela: aprender haciendo…