Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
Va de… ¿Boletines de notas o informes de evaluación?
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
CON LAS FAMILIAS
Implicar a las familias para lograr cero violencia Educadoras del equipo Zorutik. Bilbao Todas las familias quieren una escuela segura pa...
Laura Mas: «El mes de setembre no ens hem de posar de cara al llibre, sinó de cara al cor dels ...
Amb aquest retrat hem volgut mostrar el treball que, des de casa seva i amb tot el que això comporta, han realitzat les docents i els doc...
Amb les famílies: La continuitat del relat en famílies separades
Fam d’amics
Molts infants tenen fam d'amics: cada vegada més apàtics, estan tristos. L'amistat, a partir dels 2 anys, constitueix una estructura afe...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
18 anys, 100 números: Graó a Graó