Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alonso La CO...
Alumnat bascoparlant plurilingüe
De la mà de l’associació Sortzen, s’ha posat en marxa la proposta d’Euskararen Kontseilua als centres docents al...
Quedem
«Mirem el cel»
Cada curs ens plantegem un projecte interdisciplinari, des de P3 fins a sisè, que sorgeix de les motivacions i els interessos de l’alumna...
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación Albert Díez Vañó Investigar para Comprender es una manera de proponer apren...
L’aire exerceix pressió
En el present article s’hi mostren unes activitats que estan relacionades amb la materialitat de l’aire i la pressió que aquest exe...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
TROBADES I Congrés Internacional de la RIEEB: «Competències emocionals: claus del benestar» Barcelona i en línia, del 22 al 2...