Identitat relacional: imaginaris compartits
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
El temps compartit en família, tresor per als nostres infants
La Leire, de 23 mesos, va cada dia a l’escola bressol mentre el seu pare i la seva mare treballen. Avui s’ha llevat aviat, perquè, ...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
El meravellós circ infantil
Fa dues dècades que a la nostra escola es realitza una proposta que ha superat la gran quantitat de canvis pedagògics i legislatius que ...
Entrevista a Vicenç Arnaiz Sancho: «Necessitem cultura de la salut mental a l’escola infantil»
Els equips d’atenció primerenca constitueixen un suport fonamental per a les escoles infantils, però avui dia estan gairebé...
Per arrodonir: Observar, alguna cosa més que mirar
Recursos per a la pràctica: Vull observar…, però m´és impossible
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?