Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
Ser lliure és fer el que em doni la gana?
En la lectura del capítulo 7 de "Pimi" (Lipman, 2005), los padres de dos niñas van una tarde a visitar a un amigo al hospital. Las dos n...
Olimpisme a l´escola
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
Let´s Tangram Together!
Respectar el creixement natural dels infants o estimular, motivar, accelerar…
En aquest article d'opinió, Marta Graugés reflexiona sobre la importància de respectar el creixement natural de nens&nb...
Com podem fer un rellotge d’aigua?
Hi ha molts tipus de rellotges. Els uns porten busques i se’n diuen analògics, uns altres donen l’hora amb xifres i reben el nom de...
El procés de lectoescriptura en alumnes amb necessitats educatives especials
Els dispositius mòbils estan protagonitzant una revolució a les aules, perquè actuen com a facilitadors d’experiènci...