Parvulario confinado, grupos burbuja y la infancia en el centro… de la tormenta
Parvulario confinado, grupos burbuja y la infancia en el centro… de la tormenta David Altimir Sans Maestro de la escuela Les Pinediques. ...
Participar a l’escola: font de riquesa i benestar
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Veus de nens i nenes en temps de confinament
Llars de criança: educar la petita infància
Quin sentit té que en la nostra societat, en ple segle xxi ens preguntem si els serveis a la petita infància són serveis socials ...
Humor
Acció institucional per a una millor escolarització que afavoreixi la cohesió social
L’escolarització d’alumnes en centres públics o en centres privats amb concert de finançament públic est&agrav...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...