Aprender a cuidarnos
Aprender a cuidarnos Edurne Aizpurua Mendizabal, Rakel Benitez Benitez, Isaak Aranberri Agirre En Zumaiena, concebimos la escuela como un...
araArt, transformar a través de las artes
Lluís Vallvé Cordomí araArt es un programa de innovación educativa del Departamento de Educación de Cataluña que promuev...
Arrelar l’ApS: de les experiències a la mirada de territori educador
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
La nostra infància no dorm prou
El son és absolutament essencial i crític per al creixement físic i el desenvolupament cognitiu i emocional. Això no obsta...
Frato