Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
Incluye la convivencia
Incluye la convivencia Esmeralda Llorca Valmaña Partiendo de la premisa de que la escuela inclusiva es la que cuida la convivencia, el ar...
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
Contenido del producto 288866
Què hi posa, aquí? Els textos d’ús social com a font d’aprenentatge de la lectura...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Treballar els textos i les seves característiques abans i tot de conèixer el codi escri...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Les trajectòries d’aprenentatge en els projectes d’indagació com a focus de l’acció educ...
Aprendre i ensenyar és, per damunt de tot, una qüestió de relacions, que ens porta a prestar atenció a la manera com es poss...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...