El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...
Aprenem cooperativament: una experiència a l´aula
L’article que us presentem a continuació és una reflexió sobre les vivències que ens ha aportat l’aprenentatge...
De les paraules a les idees
La literatura infantil actual segueix uns patrons en els quals solen ser presents l’èxit i l’alegria. La fantasia, els ésser...
La gestió de la inclusió de les altes capacitats
Sortosament, avui dia, en el nostre sistema educatiu, la denominació (i voldríem creure que el concepte) altes capacitats està es...
El consell escolar de centre. Què, qui, com
«S'han celebrat les eleccions al consell escolar de centre a l'institut de la meva filla i no s'hi volia presentar ningú. Al final, hem...
Escriure i aprendre a escriure a primària
Aprendre a escriure és aprendre a usar la llengua escrita en una gran diversitat de situacions. Ensenyar a escriure serà, doncs, ajudar...
Carta oberta a la Excma.Sra. Lucía Figar de Lacalle.
Blas Infante, en el 125 aniversario de su nacimiento
ContextualizaciónLa aparición de las competencias básicas en el panorama educativo español plantea una revisión crítica de nuestra ...