Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
Cinc anys treballant per competències. Dels inicis als assessoraments en educació física
L'any 2008 es va concedir una beca de Millora de la Qualitat Docent (MQD) al professorat vinculat a la didàctica de l'educació física ...
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
Grups interactius al final de l’etapa
L’experiència de grups interactius amb nens i nenes de 5 anys es desenvolupa amb èxit, des de fa quatre cursos, al centre pú...
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...
Va de… ¿Boletines de notas o informes de evaluación?
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
RespirArte: Mi cole también respira
Repensando la escuela desde el arte y la ciencia Cristina Alba Pérez-Rendón, Eva Morales Soler, Estrella I. Naranjo Serna, Marta Velázq...