Recursos per potenciar complicitats entre famílies i centres
La complicitat entre les famílies i els centres educatius és un aspecte clau per al desenvolupament integral i l’èxit dels ...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
El cos i el moviment, presents a l’escola
Dues mestres de l’etapa 3-6 d’educació infantil comparteixen la seva experiència com a psicomotricistes a l’escola &Ia...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tant de bo que algun dia sigui avui
Són les tres de la tarda, els nens i les nenes comencen a entrar a l’escola i, com és costum, es van saludant mentre deixen les se...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Fomentar la creativitat en grup