El pensament creatiu: Clau transversal en la formació inicial del professorat
La superació d'un món canviant, que encara recreava amb intensitat arrels i estructures reflexives de base, n'ha provocat un altre de m...
Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Educación lenta: con frecuencia, menos es más
¿Educación lenta?, os preguntaréis. ¡Si todo va deprisa hoy día! ¿Por qué es necesaria esta mirada?Las palabras hablan a menudo de...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria¿Cómo podemos hacer helados más cremosos y...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria La sensopíldora Sal-nieve del grupo Sensociencia fue diseñada para secundaria y...
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alon...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...