El nostre Projecte Llegim: Un replantejament del procés educatiu amb un enfocament completament ...
El Projecte curricular de centre del nostre institut és a la base del nostre Pla de millora i també del Projecte de direcció. Va ser v...
Habitar l’aula des de les intencionalitats i els significats
Plantegem algunes reflexions com a marc teòric de referència per poder interpretar, de manera situada i compartida, algunes actuacions ...
Pedagogía “creativa” desde la condición humana
La excelencia y la condición humana¿Hay algo de erróneo en querer la excelencia? ¡Claro que no! Como nos informa la Real Academia Esp...
Recuperando el aliento: familias en desaceleración
El que necessiten les famílies de la teva aula
El que necessiten les famílies de la teva aula Què és el més important que podem fer pels nostres infants? Com podem ajudar-ne les...
Nuevos retos, nuevas oportunidades
Nuevos retos, nuevas oportunidades Equipo docente de las escuelas Alfred Mata y Salipota e Inspección de zona* La situación de la pandemi...
Aprenentatge basat en problemes
Consigna de l’evidència Enfront dels mètodes transmissius, l’aprenentatge basat en problemes millora l’aprenentatge. Conti...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...