LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes La mestra Rosa Sensat i Vilà és una de les figures més relleva...
LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
La nova formació inicial del professorat en l’Espai Europeu d’Educació Superior.
Inclusió a l´ESO. Alguns escenaris possibles
Relacions entre la família i l’escola a través de les TIC
Les relacions entre famílies i escola a través de les TIC és un àmbit poc explorat i encara més inusual si l’...
Gimnàstica cerebral, una rutina diferent, enriquidora i divertida
Les rutines són fonamentals en el camp de l’educació infantil. En aquest article, s’hi presenta una nova rutina basada en un...
Com mostrem l’escola?