Construccions simètriques amb nens de 2 i 3 anys
En aquesta experiència de joc de construcció, desenvolupada en el grup de 2 i 3 anys del primer cicle d’educació infantil, ...
Tendències noves en la formació permanent
Francesc Codina, profesor de la Universidad de Vic. El mundo que viene
¿Qué escuela para qué sociedad?
La educación, en realidad, ha de centrarse en la relación entre el sujeto y el mundo humano que lo acoge. Philippe MeirieutovallesComo ...
Si no tinguéssim escoles infantils
Si no tinguéssim escoles infantils, les criatures creixerien embolcallades en un sol relat i en una sola manera d’explicar-lo. Si no ting...
Tiempo para la familia: ¿tiempo de la familia?
Aprendizaje cooperativo y mejora de la comprensión lectora
Dificultad de análisis de la comprensión lectoraLa primera dificultad con que se encuentra la docente al abordar la comprensión textua...
Per arrodonir: Instal·lacions per al joc presimbòlic i simbòlic