La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...
Pinterest: alfabetització digital i artística a l’aula
La xarxa social Pinterest permet crear taulers virtuals en els quals es pot compartir imatges i vídeos. La seva potencialitat didàctica...
Qüestionari sobre expectatives i satisfacció de les famílies de les escoles bressol de Barcelona.
En el marc del creixement de la xarxa de les escoles bressol de l'Ajuntament de Barcelona, durant el curs 2006-2007, ens proposàrem con...
Retalls
Un joc de rol sobre les al·lèrgies
És freqüent que, entre el nostre alumnat, hi hagi alguna persona amb algun tipus d'allèrgia o intolerància alimentària. Cada cop mé...
Protocols d’actuació i procediments en centres d’educació infantil del Consorci Haurreskolak....
Aquest article pretén informar sobre els instruments de gestió que hem creat en el consorci Haurreskolak del País Basc per facilitar l...
Volem acollir!
Donar sentit a l’activitat
La fulla trencada és el nom de la revista que l'escola pública Heura de Barcelona edita cada trimestre, una tasca de la qual es respons...