L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...
Seguint el fil de la metàfora relacional
IINTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles for...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...
Educadora i mare alhora
El Martiño té 14 mesos i l’any passat ja anava al centre. Aquests primers dies són durs per a tothom, però per al Ma...
Toni García Arias: «Per mi ser professor implica ser el guia dels somnis del meu alumnat»
El Toni va triar el magisteri perquè sempre li havia agradat tractar amb els infants i parlar-hi, i a més perquè va pensar que d&...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
José Eustáquio Romão: «Per un professor freirià, el primer és entendre el sistema simbòlic ...
El 1988, fa 30 anys, la Universitat de Barcelona va atorgar el doctorat honoris causa al pedagog brasiler Paulo Freire. Va ser la primera...