Reseña: Aprender y enseñar música: Un enfoque centrado en los alumnos
Reseña Aprender y enseñar música. Un enfoque centrado en los alumnos POZO, J.I.; PÉREZ ECHEVERRÍA, M.P.; TORRADO, J.A.; L...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Experimentar l´escriptura teatral per mitjà d´una xarxa social
Les xarxes socials són imprescindibles per a la majoria del jovent. Segons la meva experiència, la utilització d’Instagram ...
Encuentros
Encuentros 28th EAS/8th ISME European Regional Conference Friburgo (Alemania), 24-27 de marzo de 2021 Escuchar, bailar, cantar, componer,...
Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...
L’hora de l’educació pública
Recursos para el aula: Actividades musicales con Genially. El Gran Bingo Instrumental
Actividades musicales con Genially. El Gran Bingo Instrumental Genially es una herramienta web para crear material visual a través de la ...
Per una competència plena en llengua catalana