La composició escrita. Com ensenyem a escriure, com n’aprenen els alumnes?
L'article planteja tres qüestions: els aspectes bàsics sobre la composició escrita com a objecte d'ensenyament i aprenentatge; una apr...
Trobades: estar junts a l’escola infantil
El present escrit no narra un projecte desenvolupat. És solament la recollida d'idees per elaborar una proposta més definitiva sobre el...
La subjectivitat a l’aula
En aquest article, hi volem relatar una experiència d'aprenentatge de dos continguts bàsics de l'assignatura de llengua (l'objectivitat...
Encuentros
V Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (CIMCII) Toledo, fecha pendiente de confirmación en...
De l’ou al pollet
A l'escola Valldeflors, de Tremp, hi realitzem una experiència amb nens i nenes de P5 perquè puguin seguir el procés d'evolució de l'...
El currículum i la programació de llengua i literatura
L'objectiu d'aquest article és abordar els aspectes fonamentals del currículum vigent (LOE) de llengua i literatura, oferir una línia ...
Pels projectes interdisciplinaris competencials
El nou currículum per competències ha tornat a situar el treball per projectes interdisciplinaris a primer pla pedagògic. Són força ...
Com treballem a l’aula
En aquest article, es presenten les característiques bàsiques del treball per projectes i es concreten en el model de seqüència didà...