L’ensenyament de l’escriptura a secundària
Aprendre a escriure és una activitat extraordinàriament complexa que no finalitza a la primària, sinó que ha de continuar al llarg de...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Contribuir a la ciencia ciudadana De qué hablamos Los cambios en los ritmos de la naturaleza son indicadores del cambio climático. Los &#...
El jardí lingüístic de l'aula
El jardí lingüístic de l’aula Amparo Tuson Valls Universitat Autònoma de Barcelona A les pàgines que segueixen plantege...
En què ajuden les notes?
S’ha acabat el curs i les notes ja estan posades, però avaluar no solament és centrar-se en els resultats que han obtingut els est...
Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Començarà P3 i encara porta bolquers!
En Pep i la Marta són els pares de la Blau, una nena de 2 anys i mig plena d’energia i curiositat per descobrir tot el que l’envolt...
La comunicació des de la Mirada Pikleriana
La competència oral a l’educació obligatòria
A l'article, hi defensem la necessitat de desenvolupar la capacitat dels alumnes per expressar-se oralment en una diversitat de registres...