Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Pedagogia de la vida i de la mort
El curs 2019-2020, a l’escola Congrés-Indians vam decidir dur a terme una sèrie d’activitats i dinàmiques que facilit...
Formem part del mateix equip. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
L´ensenyament de les ciències basat en l´interès de l´alumnat
Cada vegada més, estem experimentant l’impacte que el procés d’ensenyament de les ciències exerceix sobre la vocaci&o...
Aprendizaje socioemocional y educación musical
L’ensenyament de la literatura a l’ESO: primeres preguntes
En el present article, s'hi proposa una reflexió adreçada als professionals novells, prèvia a qualsevol intervenció en l'ensenyament ...