Cal llegir? El segon llibre, també cal
A l'article, es parteix de l'evidència que, actualment, els nois i les noies, si bé tenen més accés que mai als mitjans de comunicaci...
Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
L’ensenyament de la lectura a secundària
L'article defensa la necessitat de continuar l'ensenyament de la lectura a l'educació secundària. D'una banda, cada àrea hi ha de cont...
Tú la letra y yo la música
Una mala passada
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El meu coixí, una proposta de creació d’un espai lector
Aquesta proposta didàctica se centra en els cursos de quart a sisè de l’etapa d’educació primària. S...
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...