Scienglish o la desaparició de les fronteres curriculars a l’aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...
Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
Grups interactius a la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera
A la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera, de Valsaín (Segòvia), els nens i les nenes aprenen llengua, matemàtiques i v...
Defensem el Delta!
Defensar el delta de l’Ebre, el nostre territori, és conèixer-lo, descobrir-lo i estimar-lo. Aquests són els objectius prin...
«Cuando navego, yo controlo».
Pistes per a l'avaluació: Conversar per entendre el món
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Conversar per entendre el món Si considerem que les nenes i els nens d’educació infantil són ...
Vídeos en streaming com a eina educativa
En aquest article, presentarem una experiència que mostra les possibilitats que té l’ús, per part dels docents, de la repro...
Investigando el pasado
Investigando el pasado La utilización de las fuentes orales en las aulas de secundaria Andrés Valero Tortajada IES Benaguasil. Valencia E...