L’argumentació publicitària: les paraules del desig
La comunicació publicitària es caracteritza per la voluntat d'incidir sobre el comportament dels consumidors, tot utilitzant un ventall...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Eva Sivill, mestra a Oakland (Califòrnia). Amèrica… i el pot petit
Fa un any que l’Eva va decidir marxar a les Amèriques per viure una experiència irrepetible: treballar com a mestra de primà...
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Mirando atrás, con agradecimiento
Después de casi veinte años trabajando con el proyecto Filosofía 3/18, debería ser capaz de contar alguna experiencia significativa, ...
Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Un model vàlid p...
Aquest article presenta l'ús de la llibreta de ciències com a eina per desenvolupar el pensament científic en els infants. A partir d'...