Kepa Juaristi: «Al CEIP Artatse HLHI intentem construir des de l’educació amb majúscules».
Conversar amb Kepa Juaristi és parlar sobre el CEIP Artatse HLHI. I és que aquest jove de 37 anys està molt orgullós del c...
Crònica: XI Taller Llatinoamericà per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge
El vídeo per treballar la competència oral
En aquest article, hi presentem una experiència didàctica real desenvolupada en el marc de l’assignatura Dplnková conversac...
És correcte dir «Hay que frenar al coronavirus»?
L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Ressenya: Introducción a la pragmática. Una perspectiva sobre el lenguaje en acción
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...
Ensenyar a argumentar en sisè de primària
Montserrat Ferrer Ripollés, Manuel Miró Escuder Escola Lluís Revest. Castelló de la Plana Aquest article pretén mostrar una s...