Com eduquem als homes del segle XXI?
En una societat que canvia tan ràpidament com la nostra, els perfils de gènere també han d'evolucionar. I així ha succeït, encara qu...
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...
ACADA, un projecte consolidat de suport a l’alumnat amb dificultats de la Garriga.
ACADA és la sigla que correspon a Adequació Curricular per a Alumnes amb Dificultats d'Adaptació escolar, un projecte pioner que es po...
El Projecte Pont biblioescola.
El Projecte Pont-Biblioescola neix l'any 2006 com una iniciativa de collaboració entre professorat del Grup de Biblioteques Escolars, el...
Dues experiències d’aula a l’etapa de primària des del punt de vista de l’avaluació....
En aquest article, hi analitzem dues experiències dutes a terme als cicles mitjà i superior de l'etapa de primària. Partint d'una visi...
Quan suquem una galeta a la llet…
El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implic...
Aportació de les TAC a l’ensenyament de les ciències.
Aportació de les TAC a l'ensenyament de les ciències* En aquest article, a més de diferenciar-hi, d'entrada, els conceptes TIC i TAC, ...
La construcció de coneixement científic del tres als dotze anys. Què en sabem?
En aquest article, s'hi exposen breument algunes de les aportacions recents que la psicologia del desenvolupament ha fet al problema de l...