A què ens referim quan parlem de qualitat?
Aplicació: La motivació, clau de l´èxit en la millora d´un model educatiu
Si partim de la consideració que el protagonista del procés d’ensenyament-aprenentatge és l’estudiant, cal adequar aq...
Construyendo ciencia a través del diálogo
Organització del currículum: reflexions i aspectes a considerar
Les funcions de la direcció s'exerceixen en el marc reglamentari de l'autonomia dels centres públics i, entre les funcions en matèria ...
Ana López-Navajas: «Transmetem una cultura sense dones, esbiaixada i amputada»
El seu estudi «La ausencia de las mujeres en los contenidos de la ESO» mostra que solament hi ha un 7,6% de presència femenina als ...
El uso de evidencias en la escritura científica en los estudiantes de magisterio
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
Debates sobre cuestiones sociocientíficas