Normes útils, normes bones… Hi ha normes i normes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Pragmática y enseñanza de la lengua
Art i pedagogia sistèmica. Art i família: el xoc del reconeixement
Mitjançant l'obra dels artistes, treballem la família amb una nova manera de mirar el procés d'ensenyament-aprenentatge que ens aporta...
¡Oye, el patrimonio es nuestro!
Aprender del patrimonio y con el patrimonio¿Cuál es la forma más adecuada para que los niños y las niñas se apropien del patrimonio ...
Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...
El bon adolescent excel·lent
Hi ha moltes vides adolescents amb èxits espectaculars i amb triomfs silenciosos. Solem mirar-les poc i per això no les veiem. Ens hem d...
Teorías lingüísticas y enseñanza de la lengua
L’escola: un sistema viu
En el present article, s'hi explica una història d'un grup de nens i nenes que desitjaven intensament ser reconeguts i formar part d'un ...