Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?
L’extraordinar valor de la vida quotidiana
De vegades ens ha passat que, parlant de l’escola, apareix el terme vida quotidiana referit a les rutines i que aquesta expresió s’...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Salvats per la quotidianitat
La quotidianitat des de la fonamentació teòrica pedagògica ens obre un món de possibilitats. Parlem de l’escola per ...
Què serà realment important a les escoles infantils del 2050?
La mirada que escolta seria un dels elements imprescindibles en una escola del futur, en la qual cada infant hauria de tenir la convicció...
MILENA EN CUESTIÓN
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...