Pistes per a l’avaluació: Per facilitar l´accés al relat a la primera infància
Amb les famílies: La continuitat del relat en famílies separades
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Talentuz: l’atenció cap a un mateix a l’escola infantil
Una de les línies estratègiques del projecte Talentuz que desenvolupa l’escola pública de Lekeitio se centra en la confecci...
Grups que generen espais de narració
Què pot passar quan una colla de famílies es reuneix davant d’un relat en un espai públic i comença a generar explic...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Eva Horcajada: l’única directora de centre i alcaldessa de Catalunya
Amb una veu directa i un discurs concís, l’Eva m’explica com ha arribat a ser directora de l’escola de Raimat (Lleida) i, a l...
Ensenyaments sense aprenentatge
Ens estem moltes hores a les aules, però de vegades les propostes que hi fem no tenen força i les criatures no hi acaben de connectar. T...