[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Notícies d’interès
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
Mantenir l’ànim
Per mantenir l’ànim, ens podríem preguntar per què no estem contents, què és el que ens treu l’alegria,...
Per una pedagogia del cargol
A continuació, presentem una proposta educativa on s'exposen estratègies didàctiques per a la ralentització, que, de manera metafòri...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Temps d’escola, temps de vida
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...