Mes enllà de l’escola. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
Material per a l’alumnat: Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´edu...
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Mercè Escardó, directora de la Biblioteca Can Butjosa. La fórmula secreta de la màgia
Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´educació primària
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Reflexions i comentaris recollits al web www.grao.com després de la lectura de l’article «LOMCE: que no ens aixequin la camisa!&raq...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!