Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Continguts Gráo

Lectura a infantil: porta oberta a la cultura

Image

Andrea Khalfaoui Larrañaga

Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto

andrea.khalfaoui@deusto.es

Compartir estones de lectura amb nens i nenes des dels zero anys contribueix de manera important al desenvolupament del llenguatge i la comprensió de vocabulari, entre altres aprenentatges clau. Sabem que es formen més de dos milions de noves connexions neuronals per segon durant els primers mesos de vida, per la qual cosa, fent ús de les paraules de Jerome Bruner, pare de la psicologia cognitiva, les nostres aules poden ser una «porta oberta a la cultura».

La neurociència ens…

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

0 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

També us pot interessar: