Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Cuidar la relació en temps de pandèmia
Cuidar la relació en temps de pandèmia En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família...
Patis x Clima, regenerant l’ecosistema educatiu
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona El redisseny dels espais i dels entorns educatius de manera participada té ...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Jorge Ruiz, cantante de Maldita Nerea y presidente de la Fundación Promete: «Crecí creyendo que n...
Una autodefinición: Alguien que sigue intentando cada día encontrar certezas. Un lema de vida: Vamos despacio porque vamos lejos. Lo mejo...
Material complementari per al professorat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves ...
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...