Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Coordinación entre el aula hospitalaria y los centros educativos
Aprenentatge al llarg de la vida
Aprenentatge al llarg de la vida La importància de les escoles de persones adultes per a la comunitat educativa Sabem que hi ha coses que...
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.