La col·laboració de l´escola en la formació inicial de mestres d´infantil: un repte pendent,...
Una de les competències que s’exigeixen als futurs docents d’infantil és la de treballar en coordinació amb altres pr...
Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino...
Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino como alguien que ayuda a llegar a la res...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Equilibrant els temps i els espais
-Bon dia, Ibet! Com has descansat?-Mama, avui tampoc hem de córrer? Ja podrem sortir al parc?
Patios de recreo, espacios inclusivos
Patios de recreo, espacios inclusivos Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Autora de libros educativos y del blog Mon pet...
La resiliència és un procés d’adaptació comunitària
Òscar Gussinyer Cooperativa Resilience Earth (La Garrotxa). Ambientòleg especialista en disseny pel desenvolupament regeneratiu i de faci...
Educació ambiental i coneixement de l’entorn a l’etapa d’infantil
El tractament de l’educació ambiental a l’etapa d’infantil passa necessàriament pel coneixement de l’entorn. En ...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...