Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...
¿Una clase en el hospital? Actividades para ir más allá
Cristina García López, Diana Marín Suelves Hospital.edu permite dar a conocer las aulas hospitalarias y la acción pedagógica ...
Dinamización del espacio ecopedagógico del centro
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú...
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú que ajuda a arribar a la resposta...
Patis vius a l’escola infantil Sabina
Equip educatiu de l’escola infantil Sabina L’article recull la trajectòria de l’escola infantil Sabina respecte a la transforma...
La ayuda entre iguales
Consigna de la evidencia La ayuda entre iguales genera un contexto de aprendizaje muy positivo y enriquecedor para las criaturas y los jó...
L’escola enfront de la victimització infantil
L’escola enfront de la victimització infantil Un panorama de les notificacions de casos de risc a institucions externes Ana Martina Greco...