Divina Farreny, és llicenciada en ciències de l’activitat física i l’esport (INEFC, UdL), tècnica superior en ...
Essencial transformació al pati
Des de la seva creació, a l’escola Cinta Curto es transpira, per cada porus de la seva estructura, essència d’implicaci&oacu...
Canviem el nostre pati
A partir de la participació de tots els membres de la comunitat educativa −mestres, alumnes i famílies− es planteja la neces...
Pauses actives a l’aula
L’adquisició d’hàbits saludables que afavoreixen el desenvolupament personal i social de l’alumnat està impl&ia...
The Great Recess Framework (GRF-OT): una eina per avaluar els recessos escolars des d’una perspec...
Aquest article que ens arriba des d’Oregon (EUA) presenta el Great Recess Framework, fruit d’un projecte col·laboratiu entre Playwo...
Per què cal repensar el temps del pati a les escoles?
En aquest article s’analitzen algunes dimensions clau que han de desenvolupar els centres educatius en els moments del pati. Des d’una mi...
Repensar els patis escolars
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...