Model de seguiment i elaboració del projecte. Confiprojecte
El paper de la natura en el camp educatiu: aportacions des de la neurociència
Marta Portero-Tresserra Universitat Autònoma de Barcelona Els estudis realitzats en l’àmbit de la neurociència en relació am...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
Fem nostre el pati
Repensem el pati de l’escola Sant Salvador és un projecte que busca transformar el pati de l’escola a partir d’una prà...
Material complementari. Taules de programació: Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer p...
Taules de programació de la proposta didàctica A l’enllaç següent teniu accés al Model de seguiment i elaboració d...
Naturar els espais d’aprenentatge
Pilar Calçada i Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) La renovació pedagògica actual és inherent ...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...