La transformació educativa des de les aules
La transformació educativa des de les aules En aquest «En profunditat» especial hem seleccionat bones pràctiques transferibles a l...
Catalunya: Barcelona i l’aposta per naturalitzar espais educatius
Maria Truñó Salvadó Comissionada d’Educació e l’Ajuntament de Barcelona Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar Consell ...
Material per a l’alumnat: El disseny i la creativitat
El disseny i la creativitat
Per la seva pròpia estructura, l’educació artística ofereix una diversitat de situacions formatives que estimulen tant la c...
Aprovar o aprendre
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescèn...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescència. Els joves són present i la pers...
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...