El lloc paraula i l’escriptura comunitària
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
18 anys, 100 números: Graó a Graó
Formació inicial i exercici professional docent: assoliments i reptes per al 2050
A partir de 2007 es va començar a implantar un nou model de formació inicial del professorat adaptat a l’Espai Europeu d’Edu...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Noves infàncies, noves dificultats
Davant la utilització de la tècnica de la fecundació in vitro i de la gran quantitat de parts prematurs, els avenços m&egr...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (primera part)
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Es pot fer formació sense haver trepitjat mai cap aula?
Per respondre aquesta pregunta cal fer una anàlisi ni que sigui breu sobre què vol dir la docència en la formació inicial ...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...