La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...
El valor educatiu de l’esport paralímpic en el currículum d’educació física
Aquest article analitza el valor educatiu i sensibilitzador de l’esport paralímpic per a tot l’alumnat, independentment de si t&eac...
Cuando diseño y pedagogía van de la mano
Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’alumnat i per oferir un aprenentatge significatiu. Creiem...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
El significado del espacio en el Manuel Núñez de Arenas
Els espais, l’ús que se’n fa, l’estètica i l’organització són fonamentals a l’escola. En mir...
Educar en l’EBC: una experiència d’ABP per millorar l’entorn
Equip de Projectes de 4t d’ESO IES Jaume I. Borriana (Castelló) L’aprenentatge cooperatiu basat en projectes (ABP) és la metodol...
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...